حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه چيست؟

حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه چيست؟

زماني كه صحبت از حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه به ميان مي آيد بدون شك شما هم ياد فلزاتي مي افتد كه شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت كه صنعتي كه فرفورژه را توليد مي كند در واقع يك تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد كه با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينكه به طور كامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است كه باب شده است چرا كه تصور عام بر اين بود كه اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور كه استفاده از حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه رو به افزايش است ميتوان گفت كه امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

قيمت حفاظ پنجره آهني فرفورژه

حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده كنيد چرا بايد قيمت حفاظ پنجره آهني فرفورژه را انتخاب كنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟

محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود كه شما در كيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلكه آنچه بايد بدانيد اين است كه قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي كه در زمينه تكنولوژي هاي مربوط به جوشكاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

مزاياي حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه

كيفيت حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. آنچه بايد بدان دقت كنيد اين است كه اين نوع نرده ها هم كم از نرده هاي آهني ندارند. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

اغلب افرادي كه ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده كنند اينطور مي گويند كه اين كار باعث مي شود كه نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يك شكل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است كه شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري كنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ كنيد. هرچند استفاده از اين نوع حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد كند اما هنوز هم عده اي تصور مي كنند كه اشكال آن ها محدود است.

كيفيت حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي كه باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است كه اين نوع محصولات معمولا دارا كيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي كه يك خريدار به آن دقت خواهد كرد نيز همين كيفيت است. در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممكن است كه ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد. البته افزايش استفاده از حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه در سال هاي اخير نشان دهنده اين است كه اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و كيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است كه توانسته اند تا اينجا پيشروي كنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز كنند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://telegra.ph/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%B1%DA%98%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-08-24

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7999606

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/b189f4c18bc

https://healthrelated34.werite.net/preview/muhammadzaid122/68342c48c6cdff439569464a6ea19044d40c6992/2021/08/24/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%B1%DA%98%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

https://certain-cinema-6d0.notion.site/1c0359b0b3fb4e108c75bba838c05156

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20652569

https://justpaste.it/3pjny

https://anotepad.com/notes/3sdk6yr8

http://www.fxstat.com/en/user/profile/muhammadzaid-263226/blog/36112721-

 

 

سرويس و نگهداري آسانسور بايد با چه فاصله اي انجام بگيرد؟

آسانسورها وسايل جالب و پيچيده اي مي باشند و حادثه آفريني آن ها نبايد دست كم گرفته شود. علي رغم اين حوادث، وقتي صحبت از تعمير آسانسور، نگهداري آسانسور و سرويس آسانسور مي شود، خيلي ها با سهل انگاري، نياز به تعمير آسانسور و بازديد و سرويس ماهانه را ناديده مي گيرند.

بااين حال همه قبول داريم كه هزينه تعمير آسانسور و سرويس و نگهداري آسانسور قطعا به هزينه هاي احتمالي جاني آن مي ارزد! البته دور از واقعيت نيست كه تعميركار آسانسور ناكارآمدي كه بر تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر اشراف ندارد مي تواند مردم را به استفاده از خدمات تعمير و نگهداري آسانسور بي رغبت كند.

در اين مقاله با كمك آسانسور مانا سعي داريم به شرح همه چيز درباره تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر و حفظ آسانسور بپردازيم. بعد از خواندن اين اين مقاله متوج خواهيد شد كه براي سالم نگه داشتن آسانسور خود چه كارهايي لازم است انجام دهيد و اطلاعات مفيدي هم درباره هزينه خدمات آسانسور و سرويسكاران خواهيد داشت.

نشانه هاي خرابي آسانسور

از قديم گفته اند نشانه ها حرف هايي براي گفتن به شما دارند! آسانسور، اين بالابر پيچيده مكانيكي، امكان دارد به زبان بي زباني به شما بگويد كه به دكتر و تعمير كار نياز دارم، دردم را جدي بگيريد!
البته با توجه به تفاوت مدل هاي آسانسور هر نوع از آن ها امكان دارد كه به زبان خودش صحبت كند. اما به طوركل، با سه نشانه اعلام نياز به تعمير آسانسور و بالابر بيان مي شود:

آسانسور زياد از كار مي افتد

طول عمر متوسط يك آسانسور 15-20 سال است. پس، از آسانسورهاي واحد هاي قديمي بايد توقع بد كار كردن و از كار افتادن را داشته باشيم؛ جاي تعجبي ندارد كه اين دست از آسانسورها به دفعات ازكار بيفتند.

ازجمله مشكلات رايجي كه بيشتر با آسانسورهاي قديمي تجربه كرده ايد، باز و بسته نشدن صحيح درب ها است. اگر يك بار در هفته با اين مشكل روبرو شديد، بدانيد شايد سرويس آسانسور ساختمان را فراموش كرده ايد و حالا، زمان تعمير و نگهداري آسانسور فرا رسيده و بايد با آسانسور مانا تماس بگيريد.

صداهاي زياد

اگر آسانسورتان حين استفاده صداهاي زيادي از خود توليد مي كند صداهايي كه امكان دارد از موتورخانه، جا به جا شدن ترمزهاي آسانسور، شل شدن قطعات، خوردگي كفشك كابين آسانسور، تنظيم نبودن سيستم پاراشوت و ساييدگي، عدم هم ترازي كابين آسانسور با طبقات، استاندارد نبودن كابين آسانسور و… باشد، اين آژير نياز به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر است. به خصوص اگر سرويس و نگهداري آسانسور درست انجام نشده باشد، ناشنيده گرفتن اين صداها عواقب خوبي به دنبال ندارد؛ سريعا براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

متوقف شدن ميان طبقات

اين اتفاق ازلحاظ امنيتي جديت بسياري دارد. به عنوان مثال فرض كنيد كه آسانسور بالا يا پايين يك طبقه متوقف شود و ساكنين داخل كابين حواس پرت باشند، و يا از قضا، در يك روز پر از كاري تمركز خوبي نداشته باشند، اتفاقات بدي مثل زمين خوردن يا آسيب ديدن امكان دارد رخ دهد. متوقف شدن آسانسور ميان طبقات با گذر زمان بدتر هم خواهد شد. به محض اينكه اين نشانه را دريافت كرديد، به فكر آوردن تماس گرفتن با آسانسور مانا براي تعمير آسانسور يا بالابر خود باشيد.

تغيير سرعت آسانسور

آيا آسانسور تان قبل از ايستادن سرعتش كم مي شود يا ناگهان سرعت مي گيرد؟ آيا وقتي آسانسور از طبقات مي گذرد سرعتش تغيير مي كند؟ هركدام از اين اتفاق ها مي تواند خبر از خرابي قطعي جزئي از آسانسور را دهد. بايد هرچه زودتر براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

زمان انتظار زياد يا توقف هاي ناگهاني

آسانسور شما فقط يك دستگاه مكانيكي نيست، بلكه يك دستگاه الكتريك و الكترونيك است. در صورت افزايش دما و درست كار نكردن سيستم تهويه آسانسور در تابستان، قديمي شدن سيستم كنترلي، اختلالات الكترونيك مدار الكترونيك كنترلي و خرابي سنسورها باعث زمان هاي انتظار زياد و يا توقف هاي ناگهاني آسانسور شود. خرابي آسانسور شما هر علتي كه داشته باشد، تصميم تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر را پشت گوش نيدازيد.

اگر سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهانه صورت گرفته، جاي نگراني ندارد يا حداقل نگراني كم تري دارد، بعيد است كه ناگهان و غيرمنتظره با اين نشانه ها رو به رو شويد يعني ناگهان به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر نياز پيدا كنيد. همين حالا براي مشاوره و رفع ابهامات خود درباره سرويس و تعمير با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   تماس بگيريد.

منبع : اسانسور مانا   asansormana.com

قطع شدن تصوير تلويزيون و راه حل هاي امتحان شده

قطع شدن تصوير تلويزيون و راه حل هاي امتحان شده

به طور كلي قطع و وصل شدن تصوير در دو حالت ديده مي شود: يا اينكه تصوير به طور كلي قطع شده و مجددا بعد از چند ثانيه وصل مي شود و يا اينكه بخشي از تصوير به شدت تيره شده و تصوير آن قابل ديدن نيست. اين موضوع امكان دارد به علت مشكل قطعاتي مثل بك لايت، مين برد، پاور و يا خود پنل اتفاق افتاده باشد. در هر صورت اگر تلويزيون شما همواره با اين اشكالي روبرو شده است بايد براي حل اشكال سريعتر دست به كار شده و اشكال را حل كنيد. براي اين كار مي توانيد از متخصصين نمايندگي سرويس تي وي كمك بخواهيد. اين نمايندگي يكي از بهترين و مجهزترين نمايندگي تلويزيون در تهران است كه همه خدمات خود را همراه با ضمانت معتبر به مراجعين ارائه مي كند. در ادامه با علل قطع و وصل شدن تلويزيون آشنا مي شويد.

علل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون

اشكالات مختلفي در سخت افزار تلويزيون امكان دارد باعث قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون شود. براي حل اين اشكال بايد قبل از هر چيز علل ايجاد اين اشكال -با بررسي دقيق- شناسايي شود. در ادامه مهمترين عللي كه امكان دارد باعث ايجاد اين اشكالي در تلويزيون شوند را بررسي مي كنيم. دقت كنيد كه تشخيص دليل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون تنها توسط متخصصين خبره انجام مي شود. در اين رابطه آن ها با كمك تجهيزات ويژه اي كه در اختيار دارند، تلويزيون را بررسي مي كنند. آن ها بعد از بررسي امكان دارد به يكي از علل زير برسند:

مشكل بك لايت تلويزيون

مشكل لامپ هاي تصوير، يكي از رايج ترين علل قطع شدن تصوير در تلويزيون است. در تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي، وقتي كه يك يا چند لامپ خراب شود و از كار بيفتد به تدريج تعداد لامپ هاي خراب بيشتر شده و با سوختن كامل سري لامپ، تصوير تلويزيون كاملا قطع مي شود. اين امر در تلويزيون هايي كه دو سري لامپ دارند كمي متفاوت تر است. وقتي كه يك سري از لامپ ها خراب شود، وقتي تلويزيون روشن مي شود، سري خراب براي يك لحظه روشن شده و مجددا خاموش مي شود. اگر اشكال تصوير از بك لايت باشد در اين صورت با تعويض آن اشكال برطرف خواهد شد. مي توانيد براي تعويض قطعات با سرويس تي وي تماس بگيريد.

مشكل مين برد تلويزيون

مين برد يكي از قطعاتي است كه با تصوير تلويزيون و قطعاتي كه باعث نمايش تصوير مي شوند ارتباط تنگاتنگي دارد. اختلال در اين قطعه، تأثير نامطلوبي بر تصوير دارد و امكان دارد يكي از علل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون باشد. در شرايطي كه مين برد مشكل داشته باشد حتي امكان دارد تلويزيون به صورت خودكار خاموش و روشن شود. براي تعمير تلويزيون سامسونگ و سوني، ال جي و ... مي توانيد با سرويس تي وي تماس بگيريد.

مشكل در پنل تلويزيون

ضعيف شدن پنل و يا قطع اتصالات آن هم مي تواند يكي ديگر از عوامل تأثيرگذار بر قطع شدن تصوير باشد. اگرچه اين موضوع امكان دارد به ندرت اتفاق بيفتد اما كار كردن بيش از حد تلويزيون، ضربه خوردن و ريختن مايعات روي تلويزيون مي تواند باعث اختلال در عملكرد پنل شود. تشخيص مشكل پنل تنها توسط متخصصين صورت مي گيرد. در صورت نياز به خدمات تخصصي مرتبط با اين بخش از تلويزيون مي توانيد با متخصصين ما در نمايندگي تلويزيون سامسونگ يا سوني و ال جي تماس بگيريد.

مشكل برد پاور

يكي از بخش هايي كه در تلويزيون نقش مهمي ايفا مي كند برد پاور است. اين قطعه با تقسيم جريان الكتريكي بين قطعات مختلف، انرژي مورد نياز را براي فعاليت آن ها تأمين مي كند. چنانچه اين قطعه خراب شده و يا اينكه ضعيف شده باشد، يكي از بخش هايي كه تحت تأثير قرار مي گيرد، مربوط به تصوير است. در شرايط مشكل برد پاور معمولا يا تصوير به طور كلي قطع شده و يا اينكه به شدت تيره مي شود.

حل اشكال قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون

براي حل اين اشكال اول بايد علت ايجاد آن مشخص شود. بعد از اين موضوع مي توان اقدام به حل قطع شدن تصوير در تلويزيون كرد. پس اگر ريشه اشكال برگرفته از مشكل بك لايت، مين برد، برد پاور و يا پنل باشد در اين صورت با تعمير يا تعويض اين قطعات، اشكال برطرف مي شود. حل اشكال قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون تنها بعد از بررسي تلويزيون و بررسي آن توسط تعميركار هاي تعمير تلويزيون صورت مي گيرد. البته دقت كنيد هريك از قطعاتي كه مشكل داشته باشند امكان دارد آسيب آن ها در حدي باشد كه امكان تعمير نداشته باشند. در اين صورت راه حل اشكال تنها با تعويض قطعات عملي مي شود.

براي تعمير تلويزيون در منزل با ما تماس بگيريد

اگر در طول روزهاي اخير شاهد ايجاد اشكال در عملكرد تلويزيون خود بوده ايد اما به هر علت امكان جابجايي و تحويل آن به تعميرگاه را نداريد مي توانيد از خدمات سرويس در محل تلويزيون كمك بگيريد. مزيت اين سرويس عدم نياز به جابجايي تلويزيون، كاهش هزينه هاي مشتري و صرفه جويي در زمان است. همينطور از اين طريق شما مي توانيد بر همه فرآيندهاي تعمير نظاره گر باشيد. براي استفاده از اين سرويس بايد با متخصصين ما در نمايندگي تلويزيون سوني يا ال جي و سامسونگ       تماس گرفته و درخواستي مبني بر نياز به حضور كارشناس تلويزيون در محل سرويس تي وي https://servictv.ir را ثبت كنيد.